Impresum Interbake BV

  • Interbake bv
  • Pješačka staza 12A
  • 7442 CL Nijverdal
  • Niederlande
  • Telefon: + 31 548 622 751
  • Usluge: +31 548 624368
  • Ja: www.interbake.nl
  • M: info@interbake.nl
  •    service@interbake.nl
  • Vlasnik tvrtke:
  • Bert i Niels van Keulen
  • Upis u trgovački registar sud
  • KvK Arnhem broj 06014710
  • PDV broj : NL004262748B01

Uvjeti

Uvjeti

OPĆI UVJETI INTERBAKE BV

____________________________________________________________________________



Članak 1. definicije

1.1. U nedostatku eksplicitne izjave o suprotnom, pojmovi korišteni u ovim općim uvjetima definirani su kako slijedi.

Korisnik: Interbake bv, korisnik ovih općih uvjeta.

Kupac: Korisnikova druga ugovorna strana, koja djeluje u okviru svoje profesije ili poslovanja, koju korisnik prodaje i isporučuje, a za koju korisnik pruža usluge ako se za to ukaže potreba i sl.

Ugovor: Ugovor između korisnika i kupca.

Članak 2: Opseg primjene

2.1. Ovi se uvjeti primjenjuju na sve pravne odnose između korisnika i kupca, uključujući sve ponude, ponude i ugovore između korisnika i kupca na koje je korisnik izjavio da su primjenjivi ovi uvjeti, ukoliko ovi uvjeti nisu izričito odstupili od u pisanom obliku od strane stranaka.

2.2. Ovi uvjeti se nadalje primjenjuju na sve ugovore s korisnikom koji se sklapaju uz pomoć trećih osoba.

2.3. Odstupanja od ovih općih uvjeta vrijede isključivo ako su izričito dogovorena u pisanom obliku.

2.4. Primjenjivost bilo kakvih kupovnih ili drugih uvjeta kupca izričito se odbija.

2.5. Ako je jedna ili više odredbi ovih općih uvjeta nevažeća ili ukinuta, ostale odredbe ovih općih uvjeta ostaju primjenjive u cijelosti. Korisnik i kupac će u tom slučaju stupiti u konzultacije radi dogovora o zamjeni nevažećih odredbi novima koji su što bliže svrsi i sadržaju izvornih odredbi.

Članak 3. Ponude i sklapanje ugovora

3.1. Sve ponude koje je dao korisnik podliježu ugovoru osim ako rok prihvaćanja nije izričito naveden u ili u vezi s ponudom.

3.2. U nedostatku dogovora o suprotnom, cijene navedene u gore navedenim ponudama/ponudbama ne uključuju PDV i druge državne namete, kao i troškove nastale u vezi s ugovorom, uključujući troškove otpreme i administracije.

3.3. Ponuda se temelji isključivo na podacima koje u tu svrhu daje kupac, a korisnik se može osloniti na točnost i potpunost tih podataka. Kupac jamči za točnost i potpunost tih podataka.

3.4. Ugovor se sklapa između korisnika i kupca na jedan od sljedećih načina i vremena:

a) ako nije poslana potvrda narudžbe, u trenutku kada kupac izričito prihvaća na vrijeme i usmeno ili pismeno iu neizmijenjenom obliku ponudu koju je dao korisnik;
b) ako je poslana potvrda narudžbe, u trenutku kada korisnik primi povratnu potvrdu narudžbe koja je poslana kupcu, potpisanu za dogovor;
c) ili u trenutku do kojeg korisnik započinje izvršavanje narudžbe na zahtjev kupca.
Bez obzira na gore navedeno, svaka strana može tvrditi da je ugovor sklopljen na drugi način i/ili u drugo vrijeme.



Članak 4.: Izvršenje ugovora

4.1. Korisnik će izvršiti ugovor s dužnom pažnjom koja se razumno može očekivati ​​od dobrog izvođača. Međutim, korisnik ne jamči da će se postići određeni rezultat.

4.2. Svi rokovi koje je korisnik naveo su okvirni i ne smatraju se čvrstim rokovima. Prekoračenje ovih rokova ne obvezuje korisnika da plati bilo kakvu naknadu štete niti daje kupcu pravo na raskid ugovora osim u slučajevima namjerne radnje ili propusta ili uzroka koji su jednaki krajnjem nemaru od strane korisnika.

4.3. U slučaju kašnjenja u isporuci kupac mora smatrati da je korisnik u neplaćanju prije nego što se smatra da je u neplaćanju.

4.4. Ako i koliko je potrebno za ispravno izvršenje ugovora, korisnik zadržava pravo da radove izvedu treće strane.

4.5. Kupac je dužan osigurati da se korisniku na vrijeme dostave sve informacije za koje korisnik naznači da su potrebne i za koje bi se razumno moglo očekivati ​​da će kupac shvatiti da su potrebne za izvršenje ugovora. Ako se podaci potrebni za izvršenje ugovora ne daju korisniku na vrijeme, korisnik zadržava pravo obustaviti izvršenje ugovora i/ili naplatiti kupcu dodatne troškove nastale kao posljedica kašnjenja u trenutnom tržišne stope.

Članak 5: Isporuka

5.1. Isporuka se vrši franko tvornica/trgovina/skladište korisnika.

5.2. Kupac je dužan prihvatiti robu u trenutku u kojem ju je korisnik isporučio ili mu je dao dostaviti ili kada mu je stavljena na raspolaganje sukladno ugovoru.

5.3. Ako kupac odbije preuzeti isporuku ili ne dostavi podatke ili upute potrebne za isporuku, korisnik ima pravo pohraniti robu na trošak i rizik kupca.

5.4. Rizik robe prelazi na kupca u trenutku kada je legalno i/ili stvarno isporučena kupcu i na taj način se stavlja na raspolaganje kupcu ili trećoj strani koju je kupac odredio u tu svrhu.

Članak 6: Cijena i troškovi

6.1. Cijena je bez PDV-a i svih ostalih troškova nastalih u kontekstu ugovora.

6.2. Korisnik zadržava pravo povećanja te cijene, u slučajevima kada se npr. izvrše izmjene ili dopune ugovora.

6.3. Korisnik je nadalje ovlašten prenijeti povećanja cijene na klijenta ako se faktori koji određuju troškove kao što su plaće ili drugi troškovi povećaju između trenutka ponude i isporuke.

Članak 7: Plaćanja

7.1. Računi se plaćaju 100% prije datuma isporuke na način naznačen od strane korisnika iu valuti navedenoj na računu, bez dopuštenih odbitaka, popusta ili prijeboja. Prigovori na visinu računa ne obustavljaju obvezu plaćanja.

7.2. Ako kupac ne izvrši plaćanje u roku od 14 dana, po zakonu će kupac biti u zaostatku. Kupac je u tom slučaju dužan platiti kamatu u visini zakonske poslovne kamate u tom trenutku. Kamata na plativi iznos obračunava se od trenutka kada je kupac bio u kašnjenju do trenutka potpunog i konačnog podmirenja, pri čemu će se dio mjeseca smatrati punim mjesecom.

7.3. U slučaju likvidacije kupca, proglašenja bankrota ili obustave plaćanja, potraživanja korisnika prema kupcu odmah postaju dospjela i naplativa.

7.4. Korisnik zadržava pravo da se plaćanje od strane kupca prvo proširi na plaćanje troškova, zatim na nenaplaćene kamate i na kraju na iznos glavnice i tekuće kamate. Korisnik može odbiti ponudu plaćanja, a da to nije zadano, ako kupac naznači drugačiji redoslijed dodjele. Korisnik može odbiti punu isplatu glavnice ako se dospjele i tekuće kamate i troškovi ne doznače istovremeno.

7.5. Ako korisnik prekorači bilo koji rok plaćanja, korisnik ima pravo prekinuti daljnje isporuke kupcu sve dok se ne isplati cjelokupni nepodmireni iznos po svim ugovorima sklopljenim s korisnikom. Korisnik u tom slučaju nadalje ima pravo naknadne isporuke slati isključivo pouzećem.

Članak 8: Zadržavanje vlasništva

8.1. Sva isporučena roba od strane korisnika ostaje u vlasništvu korisnika sve dok kupac u cijelosti ne ispuni sve obveze iz ugovora sklopljenog s korisnikom; ovo se odlučuje prema nahođenju korisnika.

8.2. Kupac nije ovlašten založiti ili na bilo koji drugi način opteretiti robu obuhvaćenu zadržavanjem prava vlasništva.

8.3. U slučaju da treće strane nametnu zaplenu na robu isporučenu uz zadržavanje prava vlasništva ili nastoje uspostaviti ili pozvati se na bilo koje pravo na nju, kupac je dužan o tome obavijestiti korisnika čim se to razumno može očekivati.

8.4. Kupac je dužan robu isporučenu uz zadržavanje vlasništva i čuvati osiguranom od požara, eksplozije i štete od vode te od krađe te izdati policu osiguranja na uvid na zahtjev.

8.5. Roba koju isporuči korisnik i koja je obuhvaćena zadržavanjem prava vlasništva iz stavka 1. ovoga članka može se prodavati samo u okviru uobičajenog poslovanja i ni pod kojim uvjetima se ne smije koristiti kao sredstvo plaćanja. Ako se roba preproda, kupac se dalje obvezuje prenijeti je uz zadržavanje prava vlasništva.

8.6. U slučaju da korisnik želi ostvariti svoja imovinska prava predviđena ovim člankom, kupac ovime daje bezuvjetno i neopozivo dopuštenje, za sada, da korisnik ili treće strane koje je korisnik angažirao uđu na mjesta na kojima je nekretnina korisnika se locira i da se vrati u posjed te imovine.

Članak 9: Troškovi naplate

9.1. Svi sudski i izvansudski (naplata dugova) troškovi koje je kupac razumno pretrpio u vezi s nepoštivanjem ili kašnjenjem potrošača s njegovim obvezama plaćanja padaju na račun kupca.

9.2. Kupac je dužan platiti zakonske kamate preko troškova naplate duga.

Članak 10.: Inspekcija, reklamacije

10.1. Kupac je dužan pisanim putem obavijestiti korisnika o reklamaciji u roku od 7 dana od utvrđivanja kvara. Pismo pritužbe treba sadržavati što detaljniji opis propusta kako bi korisnik mogao dati adekvatan odgovor.

10.2. Ako je prigovor osnovan, korisnik je ovlašten odlučiti po vlastitom nahođenju hoće li izmijeniti račun, ponovno isporučiti relevantni proizvod ili uslugu ili nadoknaditi dio već plaćene cijene bez nastavka provedbe ugovora.

10.3. Ako kupac ne podnese tužbu u roku predviđenom u članku 10.1, sva njegova prava i zahtjevi bilo koje prirode u vezi s predmetom prigovora ili koji su mogli biti postavljeni tijekom tog roka bit će ništavni.

Članak 11: Rok valjanosti

11.1. Izuzetno od odredbi članka 10., kupac je dužan ako smatra ili ostaje pri mišljenju da korisnik nije izvršio ugovor na vrijeme, u potpunosti ili ispravno – osim ako to nije učinjeno sukladno odredbama članka 10.1 – o tome obavijestiti korisnika kao takvog u pisanom obliku i bez odgađanja te ostvariti svoja prava na podnošenje zahtjeva po toj osnovi u roku od jedne godine od datuma te obavijesti ili u roku od jedne godine od trenutka kada je obavijest trebala biti obavljena, u nedostatku čega svi njegovih prava i zahtjeva u tom pogledu prestaju istekom gore navedenog roka.



Članak 12: Suspenzija i raspuštanje

12.1. Ako kupac ne ispuni bilo koju obvezu prema korisniku ili je ispuni u cijelosti ili na vrijeme, ako je kupac proglašen bankrotom ili podnese zahtjev za njegov stečaj sudu, ako je kupac zatražio ili mu je odobrena suspenzija plaćanje, ako je kupčeva tvrtka ukinuta ili likvidirana, ako je roba kupca podvrgnuta zapleni, ili ako je kupac stavljen pod upravu ili skrbništvo, korisnik ima pravo obustaviti ispunjavanje svojih obveza prema kupcu ili raspustiti ugovor s kupcem u cijelosti ili djelomično, bez ikakve obavijesti o neizvršenju obaveza ili pravne intervencije i bez obveze plaćanja bilo kakve naknade štete, ne dovodeći u pitanje preostala prava korisnika, uključujući pravo na traženje naknade štete .

Članak 13: Odgovornost

13.1. U slučaju da se korisnik smatra odgovornim, ta je odgovornost ograničena na odredbe ove klauzule.

13.2 Korisnik se ne može smatrati odgovornim za gubitke koje je kupac pretrpio zbog kasne, nepotpune ili netočne provedbe ugovora

Korisnik se ne može smatrati odgovornim za gubitke uzrokovane kupčevim propustom da ispuni svoju obvezu pružanja informacija kako je predviđeno u članku 3.3, osim ako su ti gubici uzrokovani namjernom radnjom ili propustom ili uzrocima jednakim krajnjem nemaru od strane korisnika .

13.3. Korisnik također ne može biti odgovoran za gubitke uzrokovane radnjama ili propustima trećih osoba koje je kupac angažirao tijekom provedbe narudžbe, osim ako su ti gubici prouzročeni namjernim djelovanjem ili propustom ili uzrocima jednakim krajnjem nemaru od strane kupca. korisnik.

13.4. Korisnik je nadalje ovlašten u svakom trenutku maksimalno ograničiti ili poništiti kupčev gubitak, za što je kupac dužan u cijelosti surađivati.

13.5. Kupac je dužan ograničiti ili, gdje je moguće, poništiti svoj gubitak i gubitak svojih članova.

13.6. Korisnik se ni pod kojim uvjetima ne može smatrati odgovornim za neizravne gubitke, uključujući posljedične gubitke, gubitak prihoda, propuštene ušteđevine ili gubitke uzrokovane stagnacijom poslovanja. Gore navedeno podliježe iznimkama u slučajevima namjernog djelovanja ili propusta u skladu s grubim nemarom od strane korisnika.

Članak 14: Naknada štete

14.1. Kupac obeštećuje korisnika od potraživanja trećih osoba u vezi s pravima intelektualnog vlasništva na materijalima ili informacijama koje su izdane kupcu i koje se koriste tijekom provedbe ugovora.

14.2 Kupac obeštećuje korisnika od potraživanja trećih osoba u vezi sa gubicima vezanim ili proizašlim iz ugovora koji je korisnik proveo ako i u mjeri u kojoj korisnik nije odgovoran kupcu u tom pogledu na temelju odredbi članka 13.

Članak 15. Viša sila

15.1. Stranke nisu dužne ispuniti bilo koju obvezu ako su u tome spriječene zbog okolnosti koje su izvan njihove kontrole i za koje se ne mogu smatrati odgovornima na temelju zakona, pravnog akta ili općeprihvaćenih stajališta.

15.2. U ovim općim uvjetima, viša sila je definirana – uz onu koja se takvom smatra zakonom i pravnim presedanom – kao sve okolnosti, predviđene ili nepredviđene, koje su izvan kontrole korisnika, ali koje onemogućuju korisnika da ispuni svoje obveze. . To uključuje udare na poslovanje korisnika.

15.3. U slučaju više sile kupac ne može tražiti nikakvu naknadu.

15.4. Ako slučaj više sile dovede do prekoračenja dogovorenog datuma ili roka, kupac ima pravo raskinuti relevantni ugovor putem pismene obavijesti o tome. To raspuštanje se ne odnosi na robu koja je već isporučena; tu robu korisnik mora platiti uz poštivanje članka 7. ovih općih uvjeta.

Članak 16.: Mjerodavno pravo i sporovi

16.1. U nedostatku obvezujućih zakonskih propisa o suprotnom, isključivo je nadležan sud u mjestu sjedišta korisnika.

16.2. Svi pravni odnosi između korisnika i kupca na koje se primjenjuju ovi opći uvjeti podliježu zakonima Nizozemske. Bečka prodajna konvencija izričito je isključena.

Članak 17: Izvor

17.1 Ovi uvjeti su podneseni u uredima Gospodarske komore za Arnhem br. 06014710

17.2 Posljednja podnesena verzija ili verzija koja je bila primjenjiva u vrijeme kada je ugovor formuliran bit će primjenjiva u svakom trenutku.

Izjava o opozivu

garancija

Isporučujemo pekarsku tehniku ​​u tri varijante, u stanju pekare, očišćene i funkcionalno ispitane ili potpuno remontirane
Stroj će biti isporučen u pekarskom stanju kako je stigao, tj. bez garancije, baš kao i očišćeni i funkcionalno ispitani strojevi
Međutim, remontirani strojevi i sustavi dobivaju se s 3-mjesečnom garancijom na dijelove
Ovi strojevi su restaurirani i dolaze s novim lakiranjem. Tijekom popravka strojevi se demontiraju i zamjenjuju neispravni dijelovi.
Vrsta struje i napon mogu se prilagoditi uobičajenim lokalnim uvjetima.
Pružamo uslugu i tehničku podršku našim visoko kvalificiranim tehničarima i inženjerima.
Preko 80 godina iskustva s rabljenim pekarskim strojevima svih vrsta čini nas specijalistima na području pekarske tehnologije

Obavijest o plaćanju

Bankovni prijenos ili gotovina
Trgovina: Interbake BV
Interbake B.V
zadnja aktivnost:
27.02.2024
Online status:
offline
Preporučite našu web stranicu

Također posjetite naše stranice na društvenim mrežama